Veel gestelde vragen
Heb je een vraag? Bekijk onze veel gestelde vragen.
Bestellen
Op welke papiersoort worden de kaarten en posters gedrukt?
Het papier waarop de kaarten worden gedrukt, verschilt per kaartenserie. De meeste kaarten worden gedrukt op één van deze twee papiersoorten:
- Enkelzijdig gestreken sulfaatkarton (300 gram): deze zware papiersoort is zeer geschikt voor het drukken van kaarten. De ene zijde is gecoat met een glanslaag, de schrijfzijde is mat, zodat er op geschreven kan worden.
- Boutique So… Jeans Distressed White (300 gram): deze papiersoort geeft een luxe uitstraling door het ongestreken karton met katoenvezel. Het heeft een helderwitte tint en heeft iets reliëf.
Voor de posters gebruiken we 180 grams mat coated papier. Deze papiersoort wordt gebruikt voor posters voor binnengebruik. Het is een stevige papiersoort met een matte uitstraling.
Zijn jullie producten ook te koop in een winkel?
Hoe plaats ik een bestelling?
Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik heb een fout gemaakt. Wat nu?
Hoe weet ik of mijn bestelling is geplaatst?
Hoe vindt de betaling plaats?
Verzenden
Waar kan ik mijn bestelling ophalen?
Wat zijn de verzendkosten?
Brievenbus post (tot 100 gram): €2,49
Brievenbus pakket (tot 2kg): €4,25
Pakketten t/m 30 kg: €6,95
Als je de optie ‘ophalen’ hebt gekozen, rekenen wij uiteraard geen verzendkosten. Bij een bestelling van €50,- of meer worden er ook geen verzendkosten in rekening gebracht.
Kan er ook naar het buitenland worden verzonden?
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Wij zijn niet aansprakelijk voor verlies en/of beschadiging van de goederen tijdens verzending via PostNL. Ook zijn wij niet aansprakelijk voor vertragingen bij PostNL. Uiteraard zullen we er wel alles aan doen om eventueel zoekgeraakte bestellingen te traceren.
Retourneren
Kan ik het bestelde product retourneren?
- Neem contact op met Spetters van Letters en geef aan dat je het product wil retourneren
- Stuur het onbeschadigde en ongebruikte product op in een veilige en dichte verpakking. De kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening.
- Wanneer wij de retourzending hebben ontvangen, sturen wij jou een bevestigingsmail.
- Je krijgt het aankoopbedrag zo snel mogelijk teruggestort op jouw rekening.
Wat als het product beschadigd of kapot is?
Workshops
Hoe kan ik een workshop boeken?
Waar vindt de workshop plaats?
Wat is er inbegrepen bij de workshop handletteren?
Wat als ik een workshop met meer dan 10 personen wil boeken?
Ik wil graag een workshop volgen, maar ben alleen of met z’n tweeën. Kan dat?
Algemeen
Wat gebeurt er met mijn gegevens?
Mijn vraag staat er niet bij. Wat nu?
Neem contact op
Neem hieronder contact op.